Autogeni trening

„Vežbanjem autogenog treninga pomažemo sami sebi jer drugi to neće učiniti za nas!“

Ako ste često napeti ili pod stresom, ako vas sve živo iritira i nemate mira, ako teško zaspite, ako vam je pritisak povišen zbog načina života ili ishrane ili vas muče simptomi nekih drugih bolesti, ako ne znate kako da se rešite negativnih osećaja i živite punim plućima, vreme je da naučite Autogeni trening.

Autogeni trening

je metoda opuštanja i uspostavljanja samokontrole. Uči se u grupi i vežba samostalno sa ciljem da steknete naviku apsolutnog unutrašnjeg mira. Usvajanjem ove dobre navike uspostavljate zdrav odnos prema svakodnevnim stresnim uticajima okoline na vaš život. Telo i misli postaju mirnije, a vaš život ispunjeniji i srećniji.

Bitno je da znate i ovo!

Autogeni trening je medicinska metoda. Osmislio ju je dr Johanes Heinrih Schultz, nemački lekar i hipnoterapeut, pre više od 100 godina (1908.). Postaje naučno priznata od strane medicinske struke kao metoda za alternativnu pomoć u izlečenju mnogih simptoma bolesti 1936. godine. Od tada do danas zauzima bitno mesto svakodnevnom životu, medicini, sportu, biznisu, javnim ustanovama i šire.

Ko ima najviše koristi od vežbanja AT-a?

U nemačkoj, jedan od uslova da se zaposlite u medicinskoj struci jeste potvrda da ste završili obuku za Autogeni trening. Zbog svog uticaja na umirivanje autonomnog nervnog sistema, sportisti jačaju svoje performanse i  ostvaruju mnogo bolje rezultate. Menadžeri, direktori, policija, piloti, prosvetni radnici, rudari i osobe sličnih zanimanja postižu veći mir i lakše izlaze na kraj sa stresnim uticajima svojih zanimanja na opšte zdravlje tela, kada redovno treniraju AT.

Šest koraka do potpunog mira.

Dr. Shultz je, sakupljanjem utisaka iz sopstvene prakse hipnoterapeutskog rada, osmislio šest koraka za postizanje potpunog mira. Radi se o šest autosugestija koje deluju po principu klasičnog kondicioniranja po Pavlovu.

Izgovaranjem autosugestija lagano uvodimo telo i misli u stanje potpunog mira. Redovnim treniranjem, telo sve više prihvata mir kao svoje prirodno stanje što postepeno menjamo naš doživljaj okolnosti u kojima se nalazimo i našu reakciju na same okolnosti. Postajemo mirniji, opušteniji, zadovoljniji i srećniji.

I šta još?

Vežbanjem AT-a pozitivno utičemo na koncentraciju, kreativnost, kvalitetno spavanje, opšte zdravlje, samokontrolu, intuiciju, lakše i brže donošenje kvalitetnih odluka, kreiranje jasnih ciljeva, spoznaju sopstvenih mogućnosti, prepoznavanje i razvijanje sopstvenih talenata i još mnogo toga. Promene koje nastju redovnim treniranjem utiču na to da nas i okolina drugačije doživi. Menja se odnos prema kompletnom životu.

„Treniranje Autogenog treninga je minimum ulaganja vremena i novca za maksimalan učinak na polju mentalnog i fizičkog zdravlja.“

Kako se uči?

Najbolji pristup učenju AT-a je u manjim grupama pod vođstvom trenera čiji je cilj da objasni procese i usmeri pažnju na prave stvari. Ako bi smo vežbali samostalno ne bi smo mogli da dobijemo feedback niti trenera niti ostalih polaznika koji aktivno učestvuju u svakom pojendinačnom rastu. U nekim fazama se polaznici zbune i nije im logično ono što se dešava i kada ne bi bilo trenera ili drugih iskustava, sami u svojim mislima bi brzo odustali i stekli pogrešne zaključkezato što promene koje se dešavaju nama nisu vidljive. Mi mnogo lakše prepoznajemo promene kod drugih ljudi iako oičnosti osećaj uticaja drugačijeg stanja organizma svakako ne izostaje. Kada primetimo promene kod drugih polaznika, to ima podsticajno dejstvo i na nas same. Takođe energija grupe utiče na svakog pojedinca da lakše postigne željeni cilj. Grupe su podržavajuće, ohrabrujuće i motivišuće.

Koliko traje trening?

Treninzi se odvijaju uživo ili on-line u grupama koje vodi sertifikvani trener. Radi se jednom nedeljno po sat i po vremena. Osnovni i srednji nivo traju osam termina, što ukupno iznosi dva meseca.

Viši nivo traje takođe osam termina i organizovan je na isti način. Na kraju obuke polaznici dobijaju potvrdu o prisustvu na edukaciji.

Takođe, svi zainteresovani se mogu prijaviti za grupni koučing metode Katatimno imaginativni pristup nesvesnom koja se primenjuju je i u radu sa pojedincima, a koja je veoma bliska Autogenom treningu.

Kako da se prijavite?

Slanjem mail-a na [email protected]

Pozivom na +381692690660

SLANJEM ZAHTEVA